lenlys.reismee.nl

Camper ingeleverd, snik :(

Lieve mensen,

Even een snelle update... dus ik denk dat jullie het nu wel redden met een half kopje thee of koffie :) Het belangrijkste; de FOTO's staan online!

Ophttp://picasaweb.google.com/109921089439954058825

Inmiddels hebben we ons huis ingeleverd... en wat vinden we dat jammer. Het was zo fijn om zoveel vrijheid te hebben en je tas niet hoeven te tillen en uit te pakken. Echt even een vast plekje. Maar helaas komt ook aan deze unieke ervaring een einde. We hebben de tas weer ingepakt en deze Azië-klaar gemaakt, alle lange broeken en truien zijn al op weg naar huis met de boot :)

Ons laatste berichtje zijn we geindigd bij de Whitsunday's. Deze zeilervaring was er wederom 1 om nooit meer te vergeten. 2 nachten op een 18.82 meter lange zeilboot, lekker schommelen en de mooiste stops gemaakt op de Whitsunday Islands. Zie foto's!

Hierna zijn we richting Cairns gereden met nog een paar overnachtingen in Bowen, Townsville en Mission Beach. Ook zijn we nog het binnenland ingegaan om de Josephine Falls en Wallaman Falls te zien. In totaal hebben we 3634 km gereden met onze campert, veel gezien en geen enkel probleem gehad. En dat terwijl de lieve jongen toch al zo'n 470.000 km gereden had.

Op dit moment zitten we in Cairns en bereiden we ons voor op het nieuwe avontuur... morgen vliegen we naar Alice Springs waar we 6 dagen lang in de outback zullen vertoeven. We gaan een tour doen richting Darwin. Heel veel zin in! 18 Juni vliegen we naar Bali, de voorbereidingen voor Azie zijn al in volle gang. Veel lezen en langzaam plannen maken voor deze landen. Helaas gaat het geld veeeeeeel sneller de zak uit dan verwacht, dus we hopen dat we het nog 3 maanden kunnen uithouden. We zouden nog veel langer weg willen blijven maar helaas moet er ook weer gewerkt worden als we terug zijn.

Voor de bellers; helaas kan dat vanaf nu (bijna) niet meer, in de outback zullen we weinig bereik hebben en vanaf de 18e zitten we met onze billen op Bali. Maar tot die tijd mogen jullie het best proberen hoor :)

Lieve mensen, stiekem missen we jullie heeeeeel erg.

Vergeet niet de foto's te kijken, dat is zeker de moeite waard... en nee we willen jullie niet jaloers maken :)

Veel liefs en een knuffel van ons.

Reacties

Reacties

Laure

Wat een vette foto's!! Als ik het zo zie, dan zou ik alles laten vallen en gaan met de banaan...Helaas laat het budget dat niet toe ;-)...!!

Leuk jullie van de week ff gehoord te hebben. Geniet ervan en ik probeer voor de 18e nog een belletje te doen!!

Kusje

mam&paul

Ppfff wat een land, wat een foto's. Als de centen op zijn, hebben jullie dit wel gehad. Heb je in Europa 10 vakanties voor nodig. Lys, die koala's, wat een schatjes. Len, mr Drive, vet hoor. Zal stil zijn, als we niet meer kunnen bellen:-) Gaan we jullie echt missen.
Liefs mam&paul

Tjalling

He len en lys,

Wat leuk om weer een verhaal te lezen! Ik ben nu net 5 daagjes in Curacao en het bevalt me ook prima hier. Wel meteen al druk. Vanaf maandag al lekker daagjes van 8 tot 6 a 7. Daarna heerlijk eten en wel bekende kroegen/clubs en andere gekkigheid opzoeken. Merk ook dat hier het geld er uit vliegt.. die antilliaanse gulden vind mij geloof ik niet zo aardig.. heb nog heel veel plezier daar en mocht er nog een gaatje in de planning zitten en hebben jullie zin om de wereld over te vliegen da hoor ik het wel..

x

Mechteld

Wat een foto's! Hoe mooi dat julie dat allemaal mogen zien en meemaken..vooral Fiji I like!! En idd, Lenner de lion hihi..miss you guys! Enjoy xx

pa en mir.

nou nou,of ut ook wat minder mag.....vreselijke fotos;altijd lege stranden,schoon helder water,blauwe lucht,vies wit zand,2 overdreven gelukkige 20-ers,die natuurlijk op de PVDA gestemd zouden hebben deze week enz enz .En Lenn,doe een paar setjes buikspieren extra,staat ook beter bij je Beach-Boys outfit.. Maar t blijft allemaal super!! Tot bels, liefs van pa en mir

wim&ida

whoooo wat een "vette"foto's. 'k heb ze nu een paar keer bekeken. Zie twee gelukkige en blije mensen. Na het telefoontje van vanmorgen, oeps oeps, rara, maar wat jullie tot nu toe gedaan en gezien hebben is vastgelegd op beeld en staat in jullie geheugen gegrift !! Len je bent een geweldige fotograaf met gevoel voor detail.
Liefs mutti en sneelie

KIm

He lieffies, wat een gave foto's zeg! Wat nou Aussie is minder mooi dan Nieuw Zeeland. Echt supperr joh!! shittt ik wil je nog wel 1 keer spreken ik ga het morgen en overmorgen proberen.. beter hebben jullie nog bereik! zal gek worden als we niks meer kunnen sturen.. ik zou gewoon lekker genieten en niet zo op je geld letten en lekker eerder terug komen vind ik helemaal niet erg :) haha nee grapje.. geniet van alles!! en blijf maar vaak verhaaltjes posten!

dikke kus

mau

Lieve Len en Lys!!

Ik wilde jullie vandaag gaan bellen, hoop dat dat nog lukt!! en anders blijf ik het proberen tot ik je een keer te pakken krijg! Ik ga nu even de foto's kiekeloere!!

dikke kus!

Suus

Joehoe! Ja ben wederom jaloers geworden door jullie verhaal, ondanks dat jullie je camper hebben ingeleverd en het geld eruit vliegt wil ik nog steeds wel met jullie ruilen :). Ik ga nu even jullie foto's bekijken zodat ik toch nog gedurende een heel kopje koffie jullie volg :)
Wacht weer met smart op jullie volgende jaloersmakende verhaal!
Hele dikke x en veel plezierrrrr!

Douwe

Ow ow ow, wat heerlijk kids. Ik ben zo jaloers. Ja ja, ook dit berichtje getikt van achter m'n computertje op stage. Waardeloos, kon ik ook maar een gare camper pakken om wat koala's aan te rijden! Zullen we anders even een bitterballetje doen in t Seepaard morgen? Lys mag ook komen hoor. En Len, ff een ding: Scheer je eens wat vaker als je op de foto moet, jezus, baviaan!

Veel plezier en wees lief voor elkaar.

Kus Douwe

De Bafra"s

Wat een belevenissen allemaal en wat een moois in 't vooruitzicht.
Ik ben nog steeds verrukt mee te mogen reizen met de LenLys-Express.
Zal het er bij de IdWi's en de Bafra's ooit van komen zo'n mooie reis te maken!
Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!