lenlys.reismee.nl

We zijn in Auckland!

Lieve familie en vrienden,

Na een leuk afscheidsfeestje en veel tranen van Lys op Schiphol, zijn we na een reis van 35 uur aangekomen in Auckland.

De vliegreis was prima en viel mee. 11 uur naar Hong Kong, 8 uur wachten en dan nog 11 uur naar Auckland. Gaar en moe, maar te enthousiast kwamen we aan in ons hostel waar we helaas nog een paar uur moesten wachten tot we de kamer in mochten. We hebben de dag doorgebracht in Auckland, beetje rondgelopen en verder niet zoveel boeiends gedaan!

Vandaag zijn we met de ferry naar Waiheke Island gegaan waar we verschillende wijngaarden hebben gezien en veel wijnen hebben geproefd. Ook hebben we gezien hoe olijfolie gemaakt wordt. Prima dagje om een beetje te wennen aan het tijdsverschil en de adembenemende natuur van Nieuw Zeeland. We zijn nu al verkocht!

Wij zijn te bereiken op het volgende nummer: 06-21955272.Bel gerust want het kost ons slechts 80 cent per gesprek en jullie bellen naar een nederlands nummer.

Morgen beginnen we met onze 'Kiwi Experience' op het noorder -en zuidereiland.We zullen jullie op de hoogte houden van al onze verhalen en laat een leuk berichtje achter als je zin hebt :)

Liefs,

Lennert & Lysanne

Kim

Hee Liefjes,

Wat goed om te horen. Fijn dat de reis meeviel zal wel even wennen zijn. Wijntjes helpen altijd goed! Jullie gaan je wel vermaken daar! geniet van alles en vooral van elkaar!!
Ik bel snel een keer

Dikke kus!

Suus

Yeeeeeeh! Fijn dat jullie zijn aangekomen :)!! Klinkt als een intens vermoeiende reis maar blijkbaar maakt Nieuw Zeeland het allemaal goed! Geniet en ik ga snel bellen!

dikke kus

ida

Hallo lieverds, wat gezellig om de reis met jullie mee te beleven. Ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd naar de eerste foto's.
Geniet en een hele dikke kus voor jullie van mam en pap

lotte

Hi liefjes,
Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben! Ben echt jaloers, en jullie zijn pas aan het begin van jullie reis! Wel goed om te horen dat jullie al goed aan het nippen zijn, word zeker gewaardeerd!
Volgende week zaterdag ga ik mijn tv debuut maken ;)! Ga naar een opname van herrie in de huiskamer, haha! Zal julklie op de hoogte houden of ik eindelijk ontdekt ga worden!

Mis jullie!!!

Laure

Yeah! Hoe snel een lange reis vergeten kan zijn, op plaats van bestemming...Geniet ervan, kijk je ogen uit, en doe vooral dingen die een ander niet snel zou doen :)!
Ik lees rustig jullie verhalen en ben af en toe toch een beetje jaloers als ik achter mijn computertje zit en triest naar buiten kijk ;)!

Liefs Lautje

Florine

Yeeeeeh! Jullie zijn er! Het avontuur is begonnen!:) Geniet schatten en ik bel!

X Flo

Yo

Eindelijk aangekomen na de lange reis!
Geniet ervan, en ik ben echt heel benieuwd naar jullie verhalen!!

Marjan&Paul

Hallo lieve Globetrotters!

Wat leuk om ons zo mee op reis te nemen! Straks de foto's dan zitten we er helemaal in. We bellen en voor nu genieten, liefs een dikke kus van mam.

Lex van de Vliet

Hey Len & Lys,

Klinkt goed allemaal!
Zo te lezen heb zijn jullie heel wat van plan.
Leuk om op deze manier jullie te kunnen volgen!

Lenny ouwe rups dat heb je weer goed gefixed.

Geniet er van!

X

Lex

Dies

Haha oh lys, moet gelijk alweer lachen om de tranen op Schiphol! Len je moet maar zo denken, wat ze nu aan traantjes heeft gelaten komt er tijdens de reis niet meer uit! ;-)
Enjoy lieve schatten en stuur maar snel wat foto's!
Liefs x x

Sam

Goed te horen dat jullie heel zijn aangeklomen! geniet er maar lekker van,

x sam

ps: ben ik nou echt de enige gozer die voor Len wat achterlaat...? Ik ben er voor je hoor maatje! x

Kelian

Wijnen geproefd? Dus die van de pre-party zijn eindelijk verwerkt:-P

Veel plezier!!

Teve

LEUKKKK!!! Ben nog steeds jaloers...zit ik hier achter mijn bureautje op kantoor!
Benieuwd naar jullie avonturen!xx

Laurette

Hello hello, nou zoals jullie zien, wordt jullie bericht snel en door velen gelezen. We zijn dan ook reuze benieuwd naar jullie belevenissen.

Tot gauw en genieten maar!

Mau

Lieve Lys en Len!!

Super leuk om nu al wat van jullie te horen!! Dat er maar meer verhalen mogen komen met natuurlijk waar iedereen om zeurt; FOTO'S!!!
In huis is het wel erg stilletjes zonder ADHD Len en vrolijke Lys ;)!
Geniet ervan en ben nu al benieuwd naar verhaal 2!!

liefs Mau

doortje

NJIEBNJOES!!!!!!!!!!!!

Fijn zo'n site, ga ik van genieten. I am going to call you of course.

Dikke kus,

huub

test met paul!!

pa en mir

Ha boffers!, nog geen week weg of jullie zijn alweer aan de drank. Deze week nog op zoek naar een whiskey-stokerij?? Mooi land,gaan er toch niet wonen hee...? Wel een mooi VUT-adres trouwens..

Enjoy, xpa en mir.

Iet

Ha Len, lukt het met onze muts????? Vet haar, geen make-up, och och, 't is toch wat. Maar... wat je pa schrijft...jullie zijn boffers!!!
Dag dag

Leo & Annet

Hola Down unders, wie loopt er nu onderste boven?
De ongetwijfeld lekkere wijnen ,alle indrukken zullen zeker een onuitwisbare indruk maken. Geniet ervan!!!!

Tim

Top om te horen dat het bevalt. Omgeving daar lijkt me ook helemaal goed. Nog een beetje strakke golfbanen daar?

Tim

Oja, this bog is worthless without pictures! :-D

fred

Super dat jullie goed zijn aangekomen en de eerste avonturen alweer hebben meegemaakt! kiwi experience klinkt ook spannend.....
Geniet ervan en ik check jullie site, want wil wel bij blijven!

xxxxxxx

Big sis

Vanmorgen een heerlijke kiwi gegeten. Doe ik toch ook een beetje mee met de experience. Verder een klein shopje gedaan in jouw kamer Lys; dat tuniekje staat mij ook enig en die oorbellen ook tres chique. Len, ik heb je BB maar uitgezet, want de reminders gingen af dat je met de kiwi bus mee moest. Hoop dat je de bus hebt gehaald (was Lys op tijd klaar??)...

Lieverds, geniet ervan. We bellen!
Dikke zoen van big sis.
XX.

Anne

OOOwww ja hoor gelijk weer aan de wijn!;) Heerlijk zeg, klinkt goed!Geniet er van en ik wil fotoooo's!!

Roxanne

Leuk om zo snel al wat van jullie te horen!! en meteen al lekker aan de wijn, klinkt goed haha! Geniet van de `kiwi experience`en net wat An zegt: FOTO'S!!!

Liefs Rox

Daphne

Klinkt nu al goed!! Geniet ervan en ben nu al benieuwd naar het volgende berichtje! X Daf

Lisette

Woooow! Al 27 reacties. Jullie zijn populair!

Wijntjes klinken goed haha, "om te wennen aan het tijdsverschil".

Veel plezier tijdens jullie kiwi-experience haha!

x andere Lies der Ly/iesen

P.S. Las iets engs in de krant over een meisje die de Lord of the Rings-berg ging beklimmen op gympen, moeten jullie dus maar niet doen! Enjooooy!

mam&paul

Hey lieve kids,

Wat een plaatjes en blauwe lucht! Daar wil je zijn! Ben benieuwd naar jullie volgende verslag, helemaal verliefd op het land?

Dikke knuf mam

Pies

Klinkt als een verschrikkelijke start! Jullie missen zoveel hier =/ NOT!! Whahh, zo leuk allemaal! En zo'n weblog is altijd ideaal! Mooie picca's ook. Ik wacht nog op een foto van de 'backpack-twins'... =D
Kisses to the 'Aussies'!!

Kus

ida&wim

Ha lieverds, leuk.....foto's!!! Jeminee wat een blauwe lucht.

Dikke zoen van ons

dootje

leuk een glimp van jullie!!!!!! En die koperen ploert. Heerlijk. dai

Kim

Vet leuke foto's ziet er goed uit. Ik ben ook maar de eerste eurotjes aan het sparen voor een mooie reis wordt jaloers van jullie hah! geniet ervan! dikke kus

Joella

Het ziet er zooo mooi uit, geniet er lekker van!
Dikke kus

pa en mir

Ziet er uit alsof je daar beter vakantie kunt houden dan werken..Al een kroeg of hotel te koop gezien? En Lys, denk eraan ,NIET uitslapen daar he, zonde van de tijd.Alles opzuigen als een spons,mooi mazzel met het weer!
Hadden hier spetterende house-warming, ...Waar is lennert?... Hmmm,effe weg met vriendin.. Dus groeten van Ed ,roeland enz enz . Komtie rijk terug vroegen ze... Tuurlijk heb ik gezegd, rijk aan ervaringen..
Hoeveel uur verschil zit er tussen ons ivm bellen?

Ciao, xpa

Bert en Joke

Het ziet er prachtig uit. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen, dus goed bijhouden en mooie foto's sturen, zodat wij hier ook een beetje mee kunnen genieten en ook zin krijgen om daar eens te gaan pionieren.

Groetjes,
Bert en Joke

ida&wim

Supersuper gaaf dat jullie een skydive hebben gemaakt.
4 km hoogte en een vrij val van 45 seconden.
whaaaaaaaaaaaaa

koes van moes